کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آزمون سراسری پرسنل شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برگزار می‌شود

21 آبان 1396 ساعت 14:30

آزمون مهارت‌سنجی سراسری پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، در پایان هفته جاری برگزار می‌شود.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) این آزمون که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور است، امسال نیز با حضور بیش از 8500 شرکت‌کننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در 20 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
 
برمبناي اين گزارش، این آزمون از سال 1387 در شرکت ایساکو برگزار می‌شود و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد. استادکاران فنی (مكانيك، برق‌كار، جلوبندي‌‌کار و گازسوزكار) در آزمون فنی و کارشناسان (مدير خدمات پس از فروش، کارشناس امور مشتریان، كارشناس پذيرش و مسئول انبار) در بخش غیرفنی این مسابقه فنی حضور پیدا می‌کنند.
 
در آزمون امسال، در بخش فنی سعی شده که سوالات بر اساس جدیدترین موارد مطرح شده توسط مشتریان در یک سال اخیر و بر اساس فناوری‌های اخیر محصولات شرکت ایران‌خودرو باشد. در بخش غیر فنی نیز از آخرین جزوات به روز شده امتحان به عمل خواهد آمد.
 
هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت در بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج  آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو بشود.
 
ثبت‌نام از داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت ایساکو صورت گرفته و به منظور دقت و صحت در برگزاری آزمون، رؤسای چند مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه، در جلسه آزمون حضور خواهند داشت؛ همچنین بیش از 40 ناظر بر اجرای آن نظارت می‌کنند.


کد مطلب: 36310

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36310/آزمون-سراسری-پرسنل-شبکه-خدمات-فروش-ایران-خودرو-برگزار-می-شود

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com