کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکایت روحانی و مسافران بدون بلیط دولت آینده!

آرمکده فکر

29 خرداد 1392 ساعت 15:51

گرچه سران اصلاحات نیز از قبل به این امر واقف بوده‌اند که حسن روحانی مهره آنها نیست، اما راهی بهتر از سوار شدن بدون بلیط بر قطار دولت روحانی نیافتند.


به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، وبلاگ آرمکده فکر نوشت: متأسفانه اصلاح طلب‌ها می‌خواهند همان مصادره به مطلوبی را به نفع خود انجام بدهند که جریان انحرافی در دولت احمدی نژاد ترتیب داد.

اما نه سوابق آقای روحانی اصلاحاتی است و نه به عنوان کاندیدای اصلاح طلب‌ها شرکت کردند! بلکه اصلاح طلب‌ها قصد استفاده از ایشان فقط به عنوان «دستاویزی برای حیات» را دارند! شاهد مثال این مدعا نیز بیانات آقای اصغرزاده در برنامه دیروز امروز فردا به عنوان یک اصلاح طلب هست که گفتند اصلاحات برای ادامه حیات و حضور در انتخابات به یک رحم اجاره‌ای! نیازمند است! که البته مقصود از این رحم اجاره‌ای همان مصادره به مطلوب کردن از کاندیدای منتخب ملت برای حضور در صحنه سیاسی کشور است.

اما روحانی به خوبی از اسامی خاتمی و هاشمی بهترین بهره را برد و آینده نیز گواهی خواهد داد که سران فتنه و اصلاحات پشت پای سختی از ایشان خورده‌اند...!

گرچه سران اصلاحات نیز از قبل به این امر واقف بوده‌اند که حسن روحانی مهره آنها نیست اما راهی بهتر از سوار شدن بدون بلیط بر قطار دولت روحانی نیافتند؛ غافل از آنکه قبل از حرکت این قطار آنها را از ایستگاه به بیرون پرت خواهند کرد و هرگز مانند جریان انحرافی نمی‌توانند به مطامع خود از طریق فرد منتخب دست یازند! دست کم آنچه که در حال حاضر به نظر می‌رسد چنین است...

رفتار آقای روحانی هم در همین ۲ روز به خوبی مبین این مطلب بوده است که ایشان به تفکرات اصلاحات «تعلق» نداشته و حتی ادبیات مورد استفاده ایشان نیز ادبیات اختصاصی اصلاحات نیست! از التزام صریحی که در سخنانشان نسبت به ولایت فقیه نشان می‌دهند تا دیدارهایشان که هنوز به دیدار خاتمی به عنوان تابلوی اصلاحات نرفته‌اند!

در صورتیکه در اولین روز خدمت رهبری رسیدند و امروز هم از ارادت و لزوم تعظیم بارگاه حضرت امام (ره) سخن گفتند... بله! این ادبیات اصلاً شبیه به ادبیات اصلاحات نیست! اگر چه اصلاحاتیون ایشون را به خودشان نزدیک می‌دانند و ایشان هم نسبت به سایر کاندیداها به اصلاحات نزدیک‌تر است ولی «تعلق» ایشان به جبهه اصلاحات یک مصادره به مطلوبِ از بنیان غلط است!

در این میان افرادی نیز با منطق‌های واهی از عصبانیت نظام در برابر انتخاب ملت سخن می‌گویند اما باید گفت که حال نظام خوب است و در روزهای آینده بهتر نیز خواهد شد؛ چرا که هیچ چیز مانند انتخاب حسن روحانی نمی‌توانست تهمتی را که اصلاحات و ضد انقلاب مبنی بر وقوع تقلب و آزاد نبودن انتخابات به نظام زده بودند از دامان نظام اسلامی پاک کند! این همان حماسه‌ای‌ است که رهبری فرمودند!


کد مطلب: 22063

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/22063/حکایت-روحانی-مسافران-بدون-بلیط-دولت-آینده

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com