کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی«حدیدنیوز»

در آکادمی فوتبال باشگاه پرطرفدار چه می گذرد؟/تجاوز،چاقوکشی و...

2 دی 1391 ساعت 9:37

در آکادمی یکی از باشگاههای بزرگ لیگ برتر، اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد.


در آکادمی یکی از باشگاههای بزرگ اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد.
به گزارش حدیدنیوز سال گذشته در بررسی پرونده این آکادمی، مسولان بلندپایه فوتبال ایران به مشکلات عدیده ای برخوردند ولی به دلیل ارتباط نزدیک مدیر عامل باشگاه مذکور با این افراد، فوتبال ایران به راحتی چشم خود را روی این تخلفات بست.
 سال گذشته، یکی از کثیف ترین پرونده های این آکادمی نیز توسط مدیر عامل باشگاه از چشم رسانه ها و مسولان پنهان ماند. ماجرا از این قرار بود که یکی از لیدرهای معروف به نام «ل» قصد داشت به یکی از بازیکنان تیم جوانان باشگاه تجاوز کند. این بازیکن نیز با تیزهوشی بخشی از مکالمات خود را با این فرد اوباش ضبط کرده بود. فایل صوتی این حرف ها نیز به دست مسولان باشگاه رسید ولی مدیر عامل در عین ناباوری، به لاپوشانی این پرونده پرداخت. نتیجه نیز این بود که امسال، چنین اتفاقی باردیگر رخ داد و آن لیدر، به یکی از بازیکنان تیم جوانان باشگاه تجاوز کرد!
ماجرا از این قرار است که «ل» در هفته گذشته، یکی از بازیکنان تیم را به منزل خود در خیابان بهشت واقع در میدان ........ دعوت می کند. بهانه او نیز دعوت برای شام بود. پیش از خواب، این لیدر اوباش، با ریختن دارو در آبمیوه این بازیکن، او را از حالت عادی خارج کرد. این بازیکن خودش تعریف کرده: «وقتی آبمیوه را خوردم سرم گیج می رفت. دیگر چیزی نمی فهمیدم. بعد از چند ساعت که بلند شدم و نگاه کردم دیدم ساعت ۶ صبح است و من پوشش مناسبی ندارم.»
او همان اول صبح به خوابگاه آکادمی فوتبال این باشگاه منتقل می شود که در آنجا، خون بالا می آورد و سریعا به بیمارستان منتقل می شود. پزشک ها نیز به طور کامل در جریان همه چیز قرار می گیرند اما مدیر عامل باشگاه مذکور به محض مطلع شدن از این اتفاق، سریعا از مسولان آکادمی می خواهد آن را لاپوشانی کنند. در حال حاضر خانواده این بازیکن به شدت معترض هستند و حتی قصد داشتند دست به شکایت بزنند ولی افراد زیادی با واسطه، آنها را از این کار منصرف کرده اند. 
«ل» که پرونده قطوری در چاقوکشی، درگیری و ... دارد، در حال حاضر مسول دفتر این آکادمی فوتبال است. او لیدر باشگاه به حساب می آید و مدیر عامل باشگاه نیز، از ترس اینکه مبادا با دستگیری این لیدر، اعترافاتی علیه او نیز گرفته شود، دست به پنهان کاری درباره اقدامات کثیف او و سایر مسولان آکادمی فوتبالش کرده است.


کد مطلب: 12568

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/12568/آکادمی-فوتبال-باشگاه-پرطرفدار-می-گذرد-تجاوز-چاقوکشی

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com