کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشنهاد آیت الله خاتمی به مسئولان برای جبران اشتباهات گذشته

امیدوارم این آخرین خطای آقایان باشد

22 بهمن 1391 ساعت 14:06

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اینجا محکمه نیست که بگوییم تخلف چه کسی بیشتر و چه کسی کمتر است هر چه هست خروجی این قصه در شأن این ملت نبود.







به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج ۲۴ آیت الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تبریز در میدان نماز شهر تبریز با اشاره به بداخلاقی برخی مسئولان در مجلس، اظهار کرد: هفته گذشته در کشور شاهد بداخلاقی برخی مسئولان نظام اسلامی در مجلس بودیم که صد درصد مغایر با خط ولایت بود، هیچ طرفی در این قضیه پیروز نبود و فقط لبخند را بر لب‌های دشمنان گذاشتند.

وی ادامه داد: اینجا محکمه نیست که بگوییم تخلف چه کسی بیشتر و چه کسی کمتر است هر چه هست خروجی این قصه در شأن این ملت نبود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بشر جایز الخطاست گفت: امید می‌رود تا دیر نشده مسئولان نقش‌آفرین در این قضیه نامه‌ای به رهبری نوشته و از معظم له و ملت عذرخواهی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان تصریح کرد: بدانند اگر این خط و روش را ادامه دهند این یعنی ضد ولایت فقیه و از چشم مردم به کلی خواهند افتاد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امیدوارم این آخرین خطای آقایان باشد، تاکید کرد: از هر زمان دیگر به اتحاد و همدلی نیاز داریم و باید پشت رهبر انقلابی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین پیام راهپیمایی عظیم و باشکوه مردم انقلابی ایران بیعت با ولایت است، افزود: امروز یک شعار، شعار سراسری مردم ایران بود، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده است.»

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه مسئولان نظام بدانند این مردم عاشق رهبر و ولایت هستند و به هر میزان مسئولان با مقام عظمای ولایت باشند محبوب و محترم ملت هستند و به هر میزانی که از ولایت زاویه بگیرند منفور ملت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین مسئولان در کشور است، تصریح کرد: به دشمنان اعلام می‌کنیم مردم ایران با ولایت همراه هستند و از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه مردم مسئولان را با ولایت می‌سنجند، اظهار کرد: هر مسئولی که از خط ولایت زاویه بگیرد مطرود ملت می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آذربایجان و تبریز مایه افتخار است و امروز ایران اسلامی به آذربایجان افتخار می‌کند چون ولایی بوده، ولایی هستند و ولایی خواهند بود.


کد مطلب: 16212

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/16212/امیدوارم-این-آخرین-خطای-آقایان-باشد

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com