کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتقاي سيستم مديريت كيفيت ايران خودرو به ايزو 9001 ويرايش 2015

26 اسفند 1396 ساعت 11:30

گروه صنعتی ايران خودرو به دنبال مميزي شخص ثالث توسط شركت توف نورد ايران، موفق به استقرار ويرايش جديد 2015 – 9001 در حوزه فعاليت هاي اصلي شركت شامل طراحي و توسعه، ساخت و فروش انواع خودروهاي سواري (گروه هاي پژو، سمندو ...) شد.


 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس، اهم تغييرات در سيستم مديريت كيفيت جديدتمركز بر محيط سازمان و طرح ريزي استراتژي ها، درنظرگرفتن خواسته ها و انتظارات كليه ذينفعان، ايجاد تفكر مبتني برريسك و فرصت، استقرار مديريت دانش و بهبودو ارتقاي فرآيندهاي سازمان درراستاي استراتژي هاي تعريف شده است.
 
اين شركت با توجه به رسالت وجودي در جهت رسيدن به سازماني ارزش آفرين و دانش محور، مبتني بر ارزش هاي حرفه اي و اخلاقي رسالتي كه در پيشرفت صنعتي كشور برعهده دارد، به عنوان سازماني يادگيرنده، بهبود مستمر فرايندها و محصولات خود را در جهت تعالي سازماني در دستور كار خود قرارداده و با بهره گيري ازتوانمندي ها، اقدامات رسيدگي به ريسك ها و فرصت ها و دانش سازماني ايجاد شده در جهت كسب و ارتقاي رضايتمندي ذينفعان و دستيابي به سطح كيفيت رقابتي محصولات و خدمات در اين زمينه بطور مستمر اقدامات لازم را طرح ريزي و در اولويت اجرا قرار داده است.
 
با توجه به ضرورت و اهميت بهبودسيستم مديريت كيفيت،‌همگام شدن با تغييرات ايجاد شده در استاندارد ايزو 9001 و ارتقاي آن از نسخه 2008 به 2015 از سال گذشته در ايران خودرو به عنوان يك پروژه سيستمي تعريف شد. 
 
گفتني است مميزي استقرار و اثربخشي سيستمهاي مديريت كيفيت ومراقبتي ISO9001:2015 به طور ساليانه انجام و در صورت احراز شرايط موردنظر اين استاندارد در سازمانها، صدور گواهينامه و تاييدآن توسط شركت صدورگواهينامه شخص ثالث انجام مي شود.
 


کد مطلب: 36652

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36652/ارتقاي-سيستم-مديريت-كيفيت-ايران-خودرو-ايزو-9001-ويرايش-2015

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com