کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بلیت‌های ایران - عراق نایاب شد!

9 دی 1397 ساعت 13:53

در فاصله دو هفته تا بازی حساس گروه D جام ملت‌های آسیا خرید بلیت ورود به ورزشگاه کوچک آل مکتوم به بازار سیاه کشیده شده است.


به گزارش حدیدنیوز، بعد از این که آئین قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در ابتدای سال ۹۷ در ابوظبی برگزار شد و ایران با عراق دوباره در یک گروه قرار گرفتند تا در شهر دبی به مصاف هم بروند، می‌شد پیش بینی کرد بلیت تماشای این بازی زودتر از آن چه تصور می‌شد به پایان برسد.
 
 
نزدیک به یک ماه قبل که پیش فروش بلیت‌ها در دستور کار کمیته برگزاری جام ملت‌های آسیا و کنفدراسیون آسیا قرار گرفت استقبال از خرید بلیت بازی ایران با عراق به شدت بالا بود تا جایی که مسئولان برگزاری بلیت‌های ورود به آل مکتوم را در سه قسمت ۲۵، ۵۰ و ۷۵ درهمی در معرض خرید قرار دادند که در کمتر از ۴۸ ساعت ظرفیت ۱۲ هزار نفری ورزشگاه به فروش رفت.
 
 
اما نکته نایاب شدن بلیت‌های جنگ کلاسیک آسیا جایی است که در حال حاضر برخی سایت‌های فروش غیرقانونی بلیت جام ملت‌ها بنا به درخواست طرفداران بلیت برای عرضه به طرفداران دو تیم دارند اما نه به قیمت معمول بلکه به قیمت بازار سیاه. به عنوان مثال وقتی به یکی از این سایت‌ها وارد می‌شوید و درخواست بلیت ۲۵ درهمی برای جایگاه روبرو ورزشگاه ال مکتوم را ارائه می‌دهید با این پاسخ روبرو می‌شوید که باید برای خرید آن رقمی در حدود ۳۸۰ درهم (بیش از یک میلیون تومان) واریز کنید.
 
 
به همین نسبت سایر جایگاه‌های بهتر ورزشگاه کوچک آل مکتوم نیز با قیمت بازار سیاه در حال فروش است که کار را به جایی رسانده که برای جایگاه VIP و VVIP آل مکتوم ارقامی بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان باید پول بلیت در بازار سیاه هزینه شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ایرانی‌ها و عراقی‌های مقیم شهر دبی بسیار بیشتر از شهرهایی مثل ابوظبی، شارجه یا العین هستند از همین رو می‌شد پیش بینی کرد که تماشای جنگ کلاسیک آسیا میان دو رقیب دیرینه و همسایه به این شکل در آید.
منبع: ورزش سه


کد مطلب: 36994

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36994/بلیت-های-ایران-عراق-نایاب

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com