کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس خبر داد:

كمك به توليد در بودجه سال 97

26 اسفند 1396 ساعت 15:51

رييس كميسيون صنايع و معادن، مصوبات مجلس را براي كمك به توليد در بودجه سال 97 قابل توجه دانست.


 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس، عزيز اكبريان در آيين رونمايي از کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال 95 كه با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و مديران شركت هاي خودروساز كشور برگزار شد، گفت: خودروسازي امانت مردم اين كشور است كه به دستان دولت، مجلس و خوروسازان سپرده شده است.
 
وي اظهار داشت: اصلاحيه قانون كسب و كار، رفع موانع توليد و مشوق هاي صادراتي از جمله مصوبات در دست بررسي مجلس است كه در راستاي اين امانتداري در خانه ملت انجام مي شود.
 
وي در ادامه وظيفه دولت را براي حفظ اين امانت، نظارت و حمايت عنوان كرد و افزود: وزير پيشين صنعت و معدن زيرساخت هاي بسياري را در زمينه صنعت احياء كرد و امروز دكتر شريعتمداري نيز با پيگيري، همت و زماني كه مي گذارند، به حق موفقيت هاي زيادي را براي صنعت كشور به ارمغان آورده اند.
 
اكبريان خودروسازان را سومين امانتداران اين صنعت برشمرد و خاطرنشان كرد: ما در كشور هر جا كه خواسته ايم به اهداف مورد نظر دست پيدا كرده ايم و در صنعت نيز بايد به فناوري هاي روز دنيا  برسيم.
 
وي در پايان خاطر نشان كرد: با همت بالا مي توانيم در سال آينده هم در كيفت خودروهاي توليدي و هم در تيراژ توليد به  جايگاه مناسبي دست پيدا كنيم.


کد مطلب: 36660

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36660/كمك-توليد-بودجه-سال-97

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com