کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معافیت جایگاه‌داران از پرداخت مالیات

23 فروردين 1394 ساعت 10:04

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور از تصویب کارمزد منطقی توسط ‌شورای اقتصاد در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: با اجرای آن ۴ نوع کارمزد پایه، ویژه، تشویقی و درجه بندی در جایگاه‌ها اعمال خواهد شد.


به گزارش حدیدنیوز،اردشیر دادرس از تصویب کارمزد منطقی توسط ‌ شورای اقتصاد در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: با نهایی‌شدن این موضوع 4 نوع کارمزد پایه، ویژه، تشویقی و درجه بندی در جایگاه‌ها اعمال خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین مالیات بر ارزش‌ افزوده طبق دستور وزیر نفت قرار است از جایگاه‌ها گرفته نشود. در گذشته توفیق اجباری بود که مالیات از این بخش گرفته می‌شد بنابراین با معافیت مالیاتی، جایگاه‌داران سی‌ان‌جی حقوق از دست رفته را بدست خواهند آورد.
 
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور همچنین از مذاکره با بانکها برای اخذ تسهیلات برای توسعه جایگاه‌ها خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده تا تسهیلات از بانک‌ها یا از صندوق توسعه با اختصاص خط اعتباری برای توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی تخصیص داده شود.
 
دادرس در ادامه به شکل‌گیری مادر تخصصی شرکت‌های مادر بهره‌بردار اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری با تصویب وزارت نفت و پیشنهاد انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی این کنسرسیوم در شش‌ماهه اول اجرایی می‌شود تا براساس آن 10 تا 15 برند اصلی شرکت‌های بهره‌بردار و توانمند را پاز نظر کمیت و کیفیت کالاهای تولیدی در دستور کار داشته باشیم.


کد مطلب: 32655

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/32655/معافیت-جایگاه-داران-پرداخت-مالیات

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com