کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه های«حدیدنیوز»از فوتبال ایران

عادت های عجیب بازیکن معروف!/اسم ال اشپورت را نمی گوئیم! /مشکلات استیلی با دایی و پروین!

16 مرداد 1391 ساعت 14:30

مسولان فدراسیون فوتبال اعلام کردن اسپانسر تیم ملی انتخاب شده، در حالیکه اسپانسر البسه تیم ملی را معرفی خواهند کرد!


اسم ال اشپورت را نمی گوئیم!
فدراسیون فوتبال اعلام کرد روز سه شنبه اسپانسر تیم ملی با حضور علی کفاشیان رئیس این فدراسیون، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و جواد نکونام کاپیتان ایران به رسانه ها و مردم معرفی خواهد شد.
به گزارش حدید نیوز، سایت رسمی فدراسیون به گونه ای این خبر را منتشر کرده بود که گویا حامی ایران در راه جام جهانی ۲۰۱۲ انتخاب شده است. اما امروز برخی از مسولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند اسپانسر جدید، تنها اسپانسر البسه تیم ملی است که در بازی های گذشته نیز، لباس های ایران را تهیه می کرد؛ آل اشپورت!
جالب اینجاست که مسولان تیم ملی تلاش کردند تا نام این اسپانسر البسه تیم ملی پنهان بماند تا در روز معرفی، جذابیت خود را از دست ندهد!

عادت های عجیب بازیکن معروف!
یکی از بازیکنان مشهور کشور، عادت های عجیبی دارد. به گزارش حدید نیوز؛ او که بیش از اندازه مشهور است، گاهی تمایلی از خود بابت تمرین کردن نشان نمی دهد که اتفاقا این عادت عجیب او، یکی از مسائلی است که کارشناسان همواره نسبت به آن از این بازیکن خرده می گیرند. اصلا به طور کلی همه رفتارهای بازیکن مورد اشاره بسیار عجیب و سوال برانگیز است. بد نیست بدانید او هیچ مصدومیتی ندارد ولی گاهی اوقات به صورت انفرادی تمرین می کند. روز گذشته یکی از مسئولان تیمی که این بازیکن عجیب در آن بازی می کند، به صورت درد دل به ما گفت: او بعضی از اوقات ما را اذیت می کند. نمی دانم باید با او چه کار کنیم چون همه را عاصی کرده است. بعضی از روزها می آمد و به من می گفت: «امروز حال ندارم با این بازیکن ها تمرین کنم. حوصله ندارم. می روم و خودم تنهایی تمرین می کنم. هر وقت زمان فوتبال دستگرمی شد، خودم می آیم و با تیم کار می کنم.»
هافبکی که در مورد آن صحبت می کنیم، محبوبیت زیادی هم دارد ولی به هر حال رفتارهایش باعث شده در داخل تیم و حتی باشگاه، خیلی ها او را مانند سابق دوست نداشته باشند.

مشکلات استیلی با دایی و پروین!
حمید استیلی می گوید، به دایی و علی پروین هیچ مشکلی ندارد. به گزارش حدید نیوز؛ روز گذشته یکی از روزنامه های دولتی گفت و گویی از مربی سابق پرسپولیس منتشر کرد که وی به شکل بی سابقه ای علیه این دو موضع گرفته بود. استیلی در این مصاحبه از خیال بافی های دایی گفته بود و تاکید کرده بود پروین هیچگاه برایش نه الگوی فنی بوده و نه رفتاری.
استیلی بعد از انتشار این گفت و گو به حدید نیوز گفت: «تعجب می کنم که چرا چنین جملاتی از قول من نوشته اند. چند شب پیش شام را با علی دایی خوردم. ما با هم دوست هستیم و هرگز این حرف ها را درباره اش نمی زنم.» او اضافه کرد: «همیشه به علی پروین ارادت داشته ام. در پرسپولیس یک فصل به خاطر او بازی نکردم چون محروم شده بود. من گفتم اگر پروین نباشد بازی نمی کنم که روی حرفم ایستادم و همراه با خاکپور یک فصل بیرون بودیم که اتفاقا به ما فشارهای زیادی آوردند.»
استیلی در پایان گفت: «وقتی در پرسپولیس اوضاع خراب بود هیچگاه علیه این دو نفر حرف نزدم چه برسد به حالا که رابطه نزدیکی با هر دو عزیز دارم.»


کد مطلب: 674

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/674/عادت-های-عجیب-بازیکن-معروف-اسم-ال-اشپورت-نمی-گوئیم-مشکلات-استیلی-دایی-پروین

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com