کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلایل گرانی اخیر شیر را بررسی می‌کنیم

9 اسفند 1393 ساعت 15:32

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه شاید برخی از کارخانجاتی که در تیرماه مجوز افزایش قیمت دریافت کرده بودند اخیراً این موضوع را اجراء کرده اند،گفت:این امر را با برگزاری جلساتی با کارخانجات لبنی مورد ارزیابی قرار می دهیم.


به گزارش حدیدنیوز،رضا باکری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان لبنیات در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تخفیفات 15 درصدی را در انواع محصولات خود اعمال می‌کنند، در رابطه با دلایل افزایش قیمت شیر و فرآورده های لبنی برخی از کارخانجات، اظهار داشت: این موضوع را امروز با برگزاری جلساتی مورد بررسی قرار خواهیم داد.
 
 وی با بیان اینکه شاید برخی از کارخانجاتی که در تیرماه مجوز افزایش قیمت دریافت کرده بودند اخیراً این موضوع را اجراء کرده اند، افزود: این موضوع را با برگزاری جلساتی با کارخانجات لبنی مورد ارزیابی قرار می دهیم تا دلایل آن به خوبی روشن شود.
 
دبیر انجمن صنایع لبنی در رابطه با تفاهمنامه این انجمن با سازمان حمایت و اعتقاد این سازمان که انجمن به تعهدات خود در مفاد آن عمل نکرده به همین دلیل این تفاهمنامه ملغی می‌شود هم گفت: قرار شد برای بررسی این موضوعات و ادله سازمان حمایت جلسه ای را با آنها برگزار کنیم.


کد مطلب: 32358

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/32358/دلایل-گرانی-اخیر-شیر-بررسی-می-کنیم

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com