کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نجفی،علوی،زنگنه،آخوندی و میلی منفرد

۵ وزیری که احتمال عدم رای اعتماد مجلس به آنها بسیار بالاست

14 مرداد 1392 ساعت 14:46

کابینه معرفی شده توسط دکتر حسن روحانی به مجلس کابینه نسبتا یکدست و منسجمی است


به گزارش حدیدنیوز، یک منبع آگاه در گفت وگو با سراج۲۴ از احتمال عدم رای آوری ۵ تن از افراد معرفی شده توسط حسن روحانی به مجلس بعنوان وزیر برای برخی وزارتخانه ها خبر داد.

این منبع آگاه گفت: کابینه معرفی شده توسط دکتر حسن روحانی به مجلس کابینه نسبتا یکدست و منسجمی است و لیکن به احتمال زیاد،تعدادی از افراد این کابینه در مجلس رای اعتماد نخواهد گرفت.
وی افزود:مجلس به احتمال زیاد بر روی برخی گزینه ها تامل بیشتری خواهد کرد و یا به برخی دیگر گزینه ها رای به عدم اعتماد خواهد داد.

این منبع آگاه در ادامه گفت: به احتمال زیاد ۵ گزینه در لیست کابینه پیشنهادی رای نخواهند آورد. محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، حجت الاسلام علوی گزینه معرفی شده برای وزارت اطلاعات، بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت، آخوندی گزینه پیشنهادی وزارت مسکن و شهرسازی و میلی منفرد گزینه معرفی شده برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری از جمله افرادی هستند که به احتمال زیاد نخواهند توانست از مجلس رای اعتماد بگیرند.
وی در مورد دلایل رای نیاوردن این افراد گفت: هرکدام دلایل متعددی دارند از حضور مستقیم در قضایای سال۸۸ گرفته تا برخی مسائل اقتصادی که شفاف نیست و یا عملکرد گذشته این افراد که البته شاید با حضور این افراد در کمیسیون های مجلس و یا در روز رای گیری این شبهات رفع شوند و هر ۵ نفر رای نیز بیاورند.


کد مطلب: 23871

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/23871/۵-وزیری-احتمال-عدم-رای-اعتماد-مجلس-بسیار-بالاست

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com