کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بالاخره ناطق نوری کاندید می شود یا نه؟

بازی انتخاباتی به سبک اصلاح طلبان یا شیطنت رسانه ای؟!

27 شهريور 1391 ساعت 9:25

آیا این بازی آمدن نیامدن همان سبک بازی اصلاح طلبان در انتخابات گذشته است؟


روز گذشته خبرگزاری فارس در خبری به نقل از مسئول دفتر علی اکبر ناطق نوری اعلام کرد که وی قصد حضور در انتخابات را ندارد از سوی دیگر امروز صبح مسئول دفتر ناطق نوری در خبری که خبرگزاری آریا به نقل از یکی از سایتها منتشرکرده اعلام کرده که مسئول دفتر ناطق نوری نگفته که کاندیدا نمی شود! وی رسانه ها را به رعایت تقوا دعوت کرده است.
حال مشخص نیست این بازی آمدن نیامدن همان سبک بازی خاتمی و اصلاح طلبان در انتخابات گذشته است یا واقعا ناطق نوری قصد حضور در انتخابات را ندارد! 

ناطق‌نوری داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نمی‌شود
خبرگزاری فارس: مسئول دفتر حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری اعلام کرد که وی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، کاندیدا نمی‌شود.

در پی انتشار اخباری مبنی بر «احتمال نامزدی حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری در انتخابات آینده»، مسئول دفتر وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اعلام کرد: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود.
حجت‌الاسلام ناطق‌نوری عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز پیش از این نیز در مهر ماه ۱۳۸۳ اعلام کرده بود «من در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نیستم و انشاءالله تا روز قیامت هم برای هیچ انتخاباتی نامزد نخواهم شد».


مسوول دفتر ناطق نوري : نگفتم ناطق نوري كانديدا نمي شود
خبرگزاري آريا- در پی انتشار گفتگویی در يكي از خبرگزاری ها به نقل از مسئول دفتر حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری درباره «احتمال کاندیداتوری ناطق نوری در انتخابات آینده»، این گفتگو تکذیب شد.
به گزارش آريا ، مسئول دفتر ناطق نوری تاکید کرد:« بنده هیچ گونه مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس درباره داوطلبی حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌ام.»وی در پایان رسانه‌ها را دعوت به رعایت تقوا و اخلاق مطبوعاتی کرد.


کد مطلب: 4861

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/4861/بازی-انتخاباتی-سبک-اصلاح-طلبان-یا-شیطنت-رسانه

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com