تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۹
مسموم کردن افکار مردم و تحمیل اضطراب شدید، چیزی کمتر از مسموم کردن جسم آنان نبود و این ظلم بزرگی بود که بعضی از رسانه‌های داخلی همسو با رسانه‌های دشمن به مردم تحمیل کردند.
رسانه های اصلاح طلب | القای «مسمومیت مدارس»، و «مسمومیت فضای کشور»
به گزارش حدید نیوز، در روزهای گذشته وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد. در بخشی از بیانیه مذکور آمده است: «در پی حوادث و اغتشاشات پاییز گذشته، گزارش‌هایی از بدحالی دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور واصل شد و به‌تدریج روندی صعودی به خود گرفت. موضوع قابل تأمّل از آغاز اتفاقات این بود که نسبتی معکوس بین فروکش نمودن تدریجی اغتشاشات موصوف و بالا گرفتن شتابان رویدادهای منجر به اعلام بدحالی دانش‌آموزان وجود داشت.»

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شد: «نتیجه‌ی نهایی تحقیقات پیرامون موارد مجهولی که در ابتدا هدف گذاری شدند به این شرح است: مواد سمی در هیچ‌یک از مدارس کشور پخش نشده است؛ اما عوامل غیرسمی که موجب ایجاد هراس شده‌اند، به‌طور سهوی یا تعمدی در برخی از محیط‌های گزارش شده استعمال شده است.»

 
در ادامه این بیانیه، به نکته قابل تأملی اشاره می شود و آن اینکه: «قطعاً شبکه‌ انتشار مواد مسموم کننده در کشور، وجود نداشته اما شبکه‌های متعدد در فضای مجازی (از داخل یا خارج از کشور) به تولید و انتشار شایعات، دامن زدن به مدرسه‌هراسی، تلاش برای تعطیلی مدارس، به اعتراض کشاندن اولیاء دانش‌آموزان، متهم‌سازی تعمدی نظام جمهوری اسلامی و افراد و جریانات معتقد به نظام پرداختند... نقش عاملِ‌ هراسِ جمعی در بسیاری از وقایع مورد نظر، انکار ناپذیر می‌باشد.»



 
وزارت اطلاعات در ادامه تصریح کرده است که «تعداد قابل توجهی ردیابی و شناسایی شدند که جملگی آن‌ها تحت تعقیب قرار گرفته یا خواهند گرفت.»

حال سوال اینجاست که کدام رسانه ها با القای مسمویت در مدارس، فضای کشور را مسموم کردند؟! با مرور تیترها و محتوای رسانه ها، به راحتی می توان به پاسخ این سوال دست یافت.




 
در سال گذشته و در جریان جنگ ترکیبی علیه ایران، یکی از نقاط هدف، حوزه آموزش بود. هدف اصلی در این بخش، به تعطیلی کشاندن دانشگاه‌ها و مدارس بود. نکته قابل توجه اینجاست که امتداد این پروژه در ماجرای مسمومیت سریالی در مدارس نیز دنبال شد و البته در نهایت ناکام ماند.

قطعاً دشمن حوزه آموزش و تلاش برای به تعطیلی کشاندن آن با حربه‌های مختلف را رها نمی‌کند. در این میان، مسئله مسمویت های سریالی، سوژه بسیار خوبی در نظر دشمن بود. به این دلیل که هراس افکنی و التهاب آفرینی به واسطه این روش، تاثیرگذاری زیادی در افکارعمومی دارد.

حساب دشمن و رسانه‌های معاند روشن است و به هیچ عنوان نمی‌توان انتظار داشت که اقدامات خصمانه آنان علیه ملت ایران به پایان برسد. در موضوع مسمومیت سریالی در مدارس، رسانه های معاند با کلیدواژه هایی از جمله «حمله شیمیایی»، «حمله میکروبی»، «حمله با گاز سمی»، تقلا کردند که مردم را سراسیمه و مستأصل کنند.

اما نکته تأمل برانگیز در این میان، نوع رفتار و عملکرد بخشی از جریان اصلاح طلب در این بزنگاه‌ها است.متاسفانه ما شاهد هستیم که برخی رسانه‌ها و فعالین اصلاح طلب به صورت علنی و آشکار در عملیات‌های روانی و کارزارهای رسانه‌ای دشمن فعال شده و به قول معروف آب به آسیاب رسانه‌های معاند می‌ریزند. در ماجرای دروغ بزرگ مسمومیت سریالی در مدارس نیز این مسئله کاملا مشهود و آشکار بود.





 
نکته بسیار مهم اینجاست که رسانه های تابلودار دشمن از جمله بی بی سی، صدای آمریکا، اینترنشنال، رادیوفردا، منوتو و...بارها و بارها با هدف تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطب در اجرای پروژه «هراس افکنی عمومی» به محتوای رسانه های اصلاح طلب استناد کردند.

یکی از اضلاع اصلی جنگ ترکیبی علیه مردم ایران، تعطیلی مدارس در کل کشور است. رهبر معظم انقلاب پیش از این- ۱۱ مهر ۱۴۰۱- با اشاره به پروژه دشمن برای سنگ اندازی در مسیر آموزش در مدارس و دانشگاه ها و با طرح این سوال که «انگیزه دولتهای خارجی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور چیست؟» فرمودند: آنها احساس می کنند کشور در حال پیشرفت به سوی قدرت همه‌جانبه است و این موضوع را نمی‌توانند تحمل کنند. آنها نمی‌خواهند این پیشرفتها در کشور شکل بگیرد و به منظور متوقف کردن این حرکت، برای تعطیلی دانشگاهها و ناامنی خیابانها و درگیر شدن مسئولان به مسائل جدید در شمال غرب و جنوب شرق کشور، برنامه‌ریزی کرده‌اند.»

ایشان در ادامه تاکید کردند: «این اغتشاش برنامه‌ریزی داشت؛‌ این اغتشاش برنامه‌ریزی‌شده بود. اگر قضیّه‌ این دختر جوان هم نبود، یک بهانه‌ دیگری درست میکردند برای اینکه امسال در اوّل مهر به دلیلی که عرض خواهم کرد، در کشور ناامنی درست کنند، اغتشاش درست کنند.»

بر همین اساس پروژه امنیتی تحت عنوان «مسمومیت سریالی در مدارس»، بیش از پیش ثابت کرد که دشمن به جد در پی به تعطیلی کشاندن مدارس و همچنین دانشگاه ها در کشور بود. اما سوال اینجاست که چرا بخشی از جریان اصلاح طلب، اینچنین در این پروژه های ضدایرانی سهیم می شوند. آیا این ظلم به دختران و زنان کشورمان نیست؟!

بنابر مستندات منتشر شده از سوی وزارت اطلاعات، بیش از پیش ثابت شد که هیچ ماده سمی در مدارس پخش نشده بود و مسئله اصلی، مسموم کردن فضای کشور و افکارعمومی بود که آرامش و آسایش را از مردم گرفت.

در حقیقت مسموم کردن افکار مردم و تحمیل اضطراب شدید، چیزی کمتر از مسموم کردن جسم آنان نبود و این ظلم بزرگی بود که رسانه های اصلاح طلب همسو با رسانه های دشمن به مردم تحمیل کردند. بنابراین اکنون خواسته افکارعمومی این است که دستگاه های ذیربط بدون اغماض با رسانه هایی که از هر فرصتی برای مسموم کردن فضای کشور استفاده می کنند، برخورد کرده و از تکرار و بازتولید این رویکرد شنیع و زشت جلوگیری کند.
http://hadidnews.com/vdchwqnx.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما