تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۴
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه محور مقاومت، در صف نخست جنگ آزادسازی فلسطین قرار دارد، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با بحرانهای داخلی عمیقی روبروست که در تاریخ ۷۵ ساله این رژیم سابقه نداشته است.
نصرالله: روز قدس، بخش اصلی جنگ برای آزادی فلسطین است
به گزارش حدید نیوز، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز پنجشنبه به مناسبت روز جهانی قدس، تأکید کرد که این روز، بخش اصلی نبرد بزرگی است که ملت ما برای آزادی فلسطین،  رهبری آن را بر عهده دارد.

نصرالله با اشاره به اینکه محور مقاومت، در صف نخست این جنگ قرار داشته و بر محوریت قدس تأکید دارد، گفت: امسال، تحولات زیادی در سطح جهانی و منطقه‌ای و داخل رژیم صهیونیستی رخ داد که همگی تأثیر مثبتی در نبرد محور مقاومت با پروژه رژیم صهیونیستی و پروژه‌های توسعه‌طلبی آمریکا دارد.

وی با بیان اینکه جهان به سمت تشکیل یک نظام چند قطبی در حرکت است که به هژمونی تک قطبی آمریکا پایان خواهد داد، تصریح کرد: در سطح منطقه، شکست پروژه توریسم و تجاوز و آغاز حرکت کشورهای منطقه به سمت کاهش تنش و گفت‌وگو را شاهد هستیم. این مسئله در دیدار ایران و عربستان در چین، هویدا بود.

شبکه المنار به نقل از دبیر کل حزب الله گزارش داد: حل مشکلات بین کشورهای منطقه باعث خواهد شد درهای به روی فتنه و درگیریهای داخلی در میان امت اسلامی بسته شود؛ مسئله‌ای که دشمن صهیونیستی بر روی آن حساب باز کرده است.

نصرالله با بیان اینکه امسال، محور مقاومت از مشکلات سالهای گذشته، پیروزمندانه و با اقتدار و انسجام خارج شده است، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با بحرانهای داخلی عمیقی روبروست که در تاریخ ۷۵ ساله این رژیم سابقه نداشته است.

وی کرانه باختری را سپر قدس اشغالی عنوان کرد و گفت: ساکنان قدس، در خط مقدم دفاع از مقدسات اسلامی و مسیحیت قرار دارند و دغدغه ما در این مرحله باید این باشد که چگونه بیشترین حمایت را داشته باشیم تا مقاومت در کرانه باختری ادامه داشته باشد.

دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه شهدای بزرگی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر آزادی فلسطین به شهادت رسیده‌اند، در پایان تأکید کرد: مسئولیت پشتیبانی از کرانه باختری، یک مسئولیت اخلاقی، ایمانی و جهادی است.
http://hadidnews.com/vdchzqnx.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما