تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۳۳
محمدرضا اژدری با آهنگِ «دختر پاییزی» در مسابقات جهانی HIMAwards، نامزد دریافت جایزه بهترین آهنگساز سال در بخش موسیقی بی‌کلام شد.
هنرمند ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین آهنگساز سال شد
به گزارش حدید نیوز، محمدرضا اژدری آهنگساز و نوازنده ایرانی است که آهنگ «دختر پاییزی» را در سال 1401 منتشر کرد. اژدری با این آهنگ توانست در مسابقه جهانی Hollywood independent music awards 2023 در میان نامزدان نهاییِ دریافت جایزه بهترین آهنگساز سال در بخش موسیقی بی‌کلام قرار گیرد. 
جوایز موسیقی مستقل هالیوود اولین پلتفرم جهانی موسیقی مستقل است. هنرمندان، ترانه سرایان، آهنگسازان و حرفه‌ای‌های عرصه ضبط صدا از طریق این رویداد به مخاطبان معرفی می‌شوند. 

رویداد HIMAwards در تابستانِ پیش‌رو و به تاریخِ 17 آگوست 2023 مصادف با 26 مرداد 1402 در هالیوود - کالیفرنیا برگزار و برگزیدگان نهایی معرفی خواهند شد. 

داورانِ HIMAwards متشکل از جمعی از معتبرترین و با تجربه‌ترین متخصصان عرصه موسیقی هستند. این مجموعه برای توانمندسازی و حمایت از هنرمندان مستقل در سراسر جهان تشکیل شده است. 

محمدرضا اژدری به عنوان تنها ایرانی در مسابقه Hollywood independent Music Awards 2023 توانسته با آهنگ «دختر پاییزی» نامزد دریافت جایزه اصلی در بخش موسیقی بی‌کلام جهانی شود. 

اژدری آهنگساز و نوازنده ایرانی، پیش از این در سال ۲۰۲۱ و در مسابقه fmcontest توانست با آهنگ «رقص باران» در بین ۳۰ آهنگساز برتر جهان قرار گیرد. 

او در سال ۲۰۲۲ هم در میان ۳۰ آهنگساز برتر جهان در مسابقه fmcontest 2022 قرار گرفت و در همان سال هم توانست با آهنگ «نیل» در میان ۱۰ نفر اول آهنگسازی در مسابقه Hollywood music in media awards 2022 قرار گیرد. 

اژدری این بار با آهنگ «ختر پاییزی» نام خود را در میان نامزدان نهایی دریافت جایزه‌ای بین‌المللی قرار داده است. باید دید که او این بار با آهنگ «دختر پاییزی» چه رتبه‌ای در این مسابقات کسب می‌کند. 
http://hadidnews.com/vdccieq1.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما