تاریخ انتشار :جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۸
توزیع گسترده روغن و برنج از شنبه آینده در ۱۲۰۰ شعبه فروشگاه رفاه در سراسر کشورآغاز می‌شود.
ارائه کالاهای اساسی معیشتی تخفیف دار در فروشگاه های رفاه
به گزارش حدید نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ دکتر محمدرضا نمازی مدیر عامل این بنگاه اقتصادی خصوصی، با بیان این مطلب، از عرضه برنج به صورت گسترده و همچنین روغن با قیمت ۱۵ درصد پایین‌تر از نرخ بازار از روز شنبه مورخ هشتم بهمن ماه در این فروشگاه‌ زنجیره‌ای خبر داد.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌ها و مساعدت‌های دکتر شیراوندی معاون وزارت جهاد کشاورزی و همچنین دکتر راد مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با توجه به پیش رو بودن نوروز و ماه مبارک رمضان در جهت ثبات و آرامش بازار، برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا خرید کالاهای اساسی برای هموطنان تسهیل گردد.

دکتر نمازی با بیان اینکه ارائه محصولات و کالاهای اساسی تخفیف دار در «رفاه» با هدف تنظیم بازار، تأمین مایحتاج مردم  و ایجاد آرامش و رضایتمندی مشتریان در دستور کار این بنگاه اقتصادی قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در راستای ثبات و آرامش بازار، برنج وارداتی به صورت گسترده و با تخفیف ویژه در شعبات رفاه توزیع خواهد شد.

فروشگاه رفاه با ساختار مدرن توزیع خود، همواره نقش موثری در تنظیم بازار و ارائه خدمات به مشتریان به ویژه در مناسبات و شرایط گوناگون داشته است.
http://hadidnews.com/vdccppq1.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما