تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایده بازار پست رویداد کارآفرینی و نوآوری شرکت ملی پست بازدید کرد. 
وزیر ارتباطات از ایده بازار پست بازدید کرد
به گزارش خبر24 به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ عیسی زارع پور از نمایشگاه یک روزه دستاوردهای نوآورانه شرکتهای دانش بنیان عضو مرکز نوآوری پست با عنوان ایده بازار پست که در موزه ملی ارتباطات برگزار شده بود؛ بازدید کرد. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این‌ بازدید؛ هوشمند سازی پست را یکی از برنامه های این دوره وزارت ارتباطات اعلام کرد و گفت: این هوشمند سازی از مرحله قبول مرسوله تا رسیدن مرسوله به دست مردم در حال انجام است .

زارع پور عنوان کرد: این نمایشگاه نشان می دهد که ما ظرفیت‌های خوبی در تمام این مراحل در بخش خصوصی داریم و با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم پستی هوشمند در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم که بتواند خدمات باکیفیتی به مردم ارائه کند.

وی درباره فعالیت های شرکت‌ها و استارت آپ ها در موضوعات مشترک نیز افزود: این موضوع باعث رقابت بین استارت آپ ها می شود و امکان دارد که از ایده تا رسیدن به بازار تعداد از آنان باقی بمانند که بسیار مناسب است چرا که بازار بزرگی در این حوزه داریم و ما استقبال می کنیم.

زارع پور تصریح کرد: البته این وضعیت نباید طوری باشد که در یک حوزه تعدادی استارت آپ داشته باشیم و در بخش دیگری که مورد نیاز است استارت آپی فعال نباشد و باید راهبری و نظارت از طریق شرکت پست وجود داشته باشد تا در تمام مراحل از قبول تا تحویل مرسوله شرکت های نوآور فعالیت داشته باشند.

بنا بر این گزارش شرکتهای عضو مرکز نوآوری نسبت به ارائه طرح های فناورانه و نوآورانه خود در حوزه پست؛ تجارت الکترونیک و لجستیک اقدام کردند.  

وزیر ارتباطات ضمن استماع گزارش تمامی شرکتهای حاضر در نمایشگاه با آنان به گفتگو پرداخت و پاسخگوی سوالات آنان بود. 

شایان ذکر است طی بازدید زارع پور از این رویداد مقرر شد فضایی در موزه ارتباطات به مرکز نوآوری پست اختصاص یابد و این موزه به کارخانه نوآوری تبدیل شود‌ . 

گفتنی است رویداد ایده بازار پست در زمینه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و با توجه به اهداف تاسیس و فعالیت های انجام شده در مرکز نوآوری "پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته" در قالب نمایشگاهی یک روزه برگزار و ساعتی پیش به کار خود خاتمه داد.
http://hadidnews.com/vdchvinx.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما