تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آماده بازی قوی و محکم مقابل کره جنوبی هستیم.
هاشمیان: آماده بازی قوی مقابل کره جنوبی هستیم
به گزارش حدیدنیوز، وحید هاشمیان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با کره جنوبی اظهار داشت: امیدوارم مردم سال خوب و پر برکتی داشته باشند. همچنین امیدوارم سال خوب و باری برای فوتبال ایران باشد زیرا جام جهانی ۲۰۲۲ را در قطر پیش رو داریم. همانگونه که می‌دانیم بازیکنان به چند بخش وارد تیم ملی  شده‌اند.

وی افزود: برخی بازیکنان از ایران و برخی از شهرها و کشورهای مختلف وارد تیم ملی شده‌اند. به دلیل کرونا بازیکنان مجبور هستند تست کرونا بدهند و در هتلی غیر از هتلی که الان هستیم اقامت کنند تا پس از آمدن جواب منفی به ما ملحق شوند. متاسفانه سه بازیکن خیلی خوب مان را به دلیل مثبت شدن تست مثبت در این بازی نداریم. ان‌شاءالله زود خوب شده و به تیم ملحق شوند.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد : جو بسیار خوبی در ملی وجود دارد و بازیکنان در این چند روز تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌اند. روز گذشته اولین روزی است که تمام بازیکنان به جز نفراتی که تست‌شان مثبت شده در اختیار داشتیم و آخرین تمرین مان را انجام دادیم. خود را برای انجام یک بازی قوی و محکم مقابل کره جنوبی آماده کردیم.

هاشمیان درخصوص خاطراتش از بازی با کره جنوبی گفت: به عنوان بازیکن و ملی پنجمین باری است که به کره آمده‌ام. از استادیوم جام جهانی سئول‌ خاطره خیلی خوبی دارم.  بازی های مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۰۷ آسیا بود.  باید حتما از آن مسابقه با نتیجه خارج می‌شدیم. در دقیقه ۴۵ نیمه اول گل خوردیم و یک بر صفر عقب افتادیم. دقیقه ۱+۹۰ مهدی مهدوی‌کیا از وسط زمین توپی را درون محوطه جریمه انداخت که آخرین شانس ما بود. وقتی دیدم مدافعی که می‌دود و مرا می‌بیند و سرش را برگرداند از جهت دیگری رفتم تا فکر کند و توپ را به سمت چپ آورد.

مهاجم اسبق تیم ملی افزود: پس از اینکه توپ را سمت چپ خودش آورد بدن گذاشتم و  آن را گرفتم.  نمی‌شد هیچ کار دیگری انجام داد. اگر پاس می‌دادم یا ضربه دیگری می‌زدم، داور سوت پایان را می‌زد. به همین دلیل با ضربه چیپ توپ را پشت دروازه‌بان کره انداختم. خوشبختانه بازی یک بر یک تمام شد. سپس با بردن سوریه در خانه حریف صعودمان به جام ملت‌های آسیا قطعی شد.

وی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اکنون هم تمام هدف بازیکنان، کادرفنی و مسئولانی که همراه تیم ملی هستند خوشحال کردن مردم در روز عید است. قطعا در استادیوم جام جهانی سئول اتفاق خوبی برای کشورمان می‌افتد.

منبع: فارس
http://hadidnews.com/vdch-inx.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما