تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دشمنان هشدار می‌دهیم دست از شرارت‌هایشان بردارند در غیر این صورت این روزنه‌های کوچک باز در جهان هم به رویشان بسته می‌شود. ما فقط مجلس ترحیم و تشییع برای شهدایمان نمی‌گیریم، ما انتقام می‌گیریم.
هشدار سرلشکر سلامی: فقط مجلس ترحیم نمی‌گیریم؛ انتقام می‌گیریم
به گزارش حدیدنیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید محمدحسن کوسه‌چی، اظهار کرد: خوزستان نگین درخشان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است و چه زیبا دزفول را به نام پایتخت مقاومت نامگذاری کردند.

وی افزود: اینجا شهری است که مردمانش در زیر موشک‌باران دشمن ماندند و جوانان‌شان را ایثارگرانه راهی جبهه کردند‌.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهر زیر باران آتش دشمن ویران می‌شد اما مردم مطمئن و آسوده در شهر ایستادگی می‌کردند و حامی رزمندگان خط مقدم می‌شدند.

وی با بیان اینکه مردم دزفول در جنگ زندگی می‌کردند و در زندگی می‌جنگیدند، ادامه داد: ثمره این مقاومت‌ها، ایران امروز است، ما وارد قرن جدید شدیم، قرنی که قرن زوال قدرت‌های شیطانی دشمنان است.

سلامی تصریح کرد: مقاومت ایستادن در یک نقطه و برای یک مقطع خاص نیست بلکه امتداد یک جریان است. یک حقیقت جریان یافته در ملت با امام و رهبری از سیره و سخن اولیا الله است.

وی بیان کرد: ملت ایران با منطق بزرگ ایستادگی، پس از هشت سال مقاومت، سال‌ها تحریم دشمن، تهاجم‌های روانی، تروریستی، فرهنگی و عملیات‌های رسانه‌ای را پاسخ دادند و توان دشمنان بزرگ را فرسوده کنند.

سلامی تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد بودیم کاخ سفید در خصوص ایران اسلامی می‌گفت که سیاست تحریم‌ها ایران و سپاه پاسداران را قوی‌تر و تهاجمی‌تر هر زمان کرده است.

وی عنوان کرد: وقتی دشمن از فضیلتی سخن می‌گوید، آن فضیلت قطعا در واقعیت ده‌ها برابر بیشتر از چیزی است که گفته می‌شود؛ آغاز پایان آمریکا و تمدن غرب سال‌هاست به جریان افتاده و اخیرا شتاب گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرن‌های قبل را غربی‌ها قرن اسارت و بردگی قراره داده بودند، اظهار کرد: منطق انقلاب بر هم زدن منطق غربی‌ها، عزت اسلام، آزاد شدن از اسارت و بیدار شدن از جهالت بود.

سردار سلامی تصریح کرد: قرن و جغرافیای جدید، جغرافیای طلوع اسلام، پیشرفت بیشتر مسلمانان،‌پس گرفتن سرزمین‌های اسلامی اشغال شده توسط متجاوزان غیرمسلمان خصوصا آمریکا و صهیونیست‌ها است.

وی با اشاره به اینکه ما دست نیاز به سمت غرب و شرق دراز نکردیم، عنوان کرد: مسلمانان قدرت گرفته‌اند و اینک پرچم مقاومت بالاست.

سلامی با بیان اینکه هر کجای دنیا را بنگریم آثار جنایت‌های قدرت‌های شیطانی را می‌بینیم، افزود: سال‌ها شاهد راه اندازی جنگ و آوارگی مردم و بمباران‌های اتمی بر سر مردم توسط آن‌ها بودیم اما نابودی آن‌ها را هم خواهیم دید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به محاسبات اشتباه صهیونیستها، گفت: به آن‌ها هشدار می‌دهیم دست از شرارت‌هایشان بردارند در غیر این صورت این روزنه‌های کوچک باز در جهان هم به رویشان بسته می‌شود.

این یک پیام جدی و واقعی است

وی ادامه داد: ما فقط مجلس ترحیم و تشییع برای شهدایمان نمی‌گیریم، ما انتقام می‌گیریم. این پیام‌ها جدی و واقعی است.

سلامی اظهار کرد: دشمنان می‌توانند اشتباهاتشان را دوباره تکرار کنند اما به آن‌ها می‌گوییم هرکس از حوادث عبرت نگیرد مجبور به تجربه دوباره آن‌هاست، اگر میخواهند دوباره طعم تلخ انتقام را بچشند دوباره اشتباهاتشان را تکرار کنند.

وی ادامه داد: قول می‌دهیم هرگز اجازه ندهیم دشمنان امنیت و حیثیت ملت ایران را مورد تهدید و خطر قرار دهند.

کوسه‌چی هم یک سلیمانی دیگر بود 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، امروز در اینجا جمع شدیم تا از یک فرمانده بزرگ که اسوه و نماد جهاد بود تجلیل کنیم، افزود: سردار کوسه چی گمنامی را بر شهرت و آوازه داشتن ترجیح میداد و در خاموشی جهاد می‌کرد و فریادش را در خاموشی سر میداد.

سلامی تصریح کرد: او ۴۱ سال لباس جهاد بر تن و مسوولیت‌های سنگین بر عهده داشت و از نخبگان و فرماندهان موثر و برجسته سپاه بود.

وی افزود: با میز ارتباطی نداشت و همیشه در میدان بود. او هم یک سلیمانی دیگر بود در قامت مردی بنام محمدحسن کوسه‌ چی.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از ظهر امروز گردهمایی رزمندگان اسلام و گرامیداشت سردار شهید محمدحسن کوسه‌چی با حضور مسوولان لشکری و کشوری در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار کوسه چی (پارساکیان)‌، مدیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء بود که سال گذشته به علت بیماری دارفانی را وداع و به همرزمان شهیدش پیوست. وی در دوران دفاع مقدس جانشین فرمانده لشکر هفت ولی عصر بوده است.

منبع: فارس
http://hadidnews.com/vdcdxx0s.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما