تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا(فتا) طی مراسم ویژه ای از آقای رسول شکری نیا مدیر شبکه تلویزیونی سپهر به عنوان رسانه برتر همکار در حوزه سواد کودکان سایبری تجلیل به عمل آورد.
تجلیل پلیس فتا از مدیر شبکه تلویزیونی سپهر
به گزارش حدید نیوز، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا(فتا) از شبکه تلویزیونی سپهر به عنوان شبکه برتر در همکاری با پلیس فتا(سایبری) در تولید، تامین و پخش برنامه های خانواده محور و سالم در فضای مجازی و کمپین کودکان سایبری تجلیل و با حضور سردار مجید رئیس پلیس فتا ناجا، خالدی معاون مرکز ملی فضای مجازی و رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء تندیس و لوح تقدیر به رسول شکری نیا مدیر شبکه سپهر از این زحمات تقدیر به عمل آمد.

رئیس پلیس فتا و معاونان پیشگیری و اجتماعی فتا در این جلسه با تقدیر از معاونت فضای مجازی رسانه ملی و به ویژه شبکه تلویزیونی سپهر، از اقدامات، برنامه ها، تعامل و تبادل کارشناسان و توجه جدی این شبکه به حوزه کودک و نوجوان و سواد فضای مجازی و سایبری آنان طی سال جاری تجلیل و خواستار تداوم آن شدند.

شبکه سپهر به عنوان حامی پویش ملی کودکان سایبری با تولید و پخش صدها دقیقه برنامه طی یک هفته برگزاری این کمپین، مرجعیت این حوزه را در اختیار و گرفت و با کمک بخش های مختلف سهم ویژه ای در آموزش، تولید و توزیع محتوای سالم در این حوزه ایفا کرد.

منبع: سپهر تی وی http://hadidnews.com/vdcepz8x.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما