تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵
وضعیت بازار رمزارز‌ها وخیم به‌ نظر می‌رسد. با توجه به لیکوییدی‌های پیاپی 3 روز گذشته خریداران بیت کوین، می‌توان پی برد که بیت کوین رسما وارد چرخه نزولی شده است. فقط در طی 24 ساعت گذشته حدود 900 میلیون دلار در بازار رمزارز‌ها لیکویید شده است که این مسئله باعث ترس بسیاری از معامله‌گران شده است.
چرخه نزولی بیت کوین رسماً آغاز شد؟
حدود 80 درصد معامله‌گران لیکویید شده در این بازار، آن‌هایی بوده‌اند که روی بالا رفتن قیمت شرط‌بندی کرده بودند و به اصطلاح پوزیشن لانگ (Long Position) داشتند.
یکی از فعالان توییتری که با نام KSICRYPTO فعالیت می‌کند، قبلا درباره ریزش قیمتی بیت کوین گفته بود که این یک تله است و قیمت بیت‌ کوین به زودی بسیار بیشتر رشد خواهد کرد! اما ریزش‌های اخیر بازار باعث شده است که این فرد حرف خود را پس بگیرد و رسما عنوان کند که بازار بیت کوین در روند نزولی است!

یکی دیگر از فعالان بازار رمزارزها به نام CryptoWhale که ریزش بیت کوین در سال 2022 را پیش‌بینی کرده بود، عنوان کرده که از این ریزش تعجب نکرده است! به نظر او این افزایش قیمت بیت کوین طی 3 سال گذشته تقلبی بوده است و انتظار دارد حتی بیت کوین به زیر 10 هزار دلار هم برسد!

بسیاری از تحلیل‌گران بازار نیز انتظار برگشت روند نزولی بیت کوین ازحدود 37 هزار دلار را دارند و به صعود بیشتر بیت کوین خوش‌بین هستند. این تحلیل‌گران اعتقاد دارند که بیت کوین همچنان در روند صعودی است و در سال جاری قیمتی بالای 100 هزار دلار را تجربه خواهد کرد!
http://hadidnews.com/vdcd9f0s.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما