تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴
جانشین فرمانده سپاه گفت: برای حفظ امنیت اربعین سال جاری از تجهیزات نوین و پهپاد و هرچه در اختیار داریم قطعا استفاده می کنیم.
استفاده از پهپادها برای تامین امنیت زوار اربعین
به گزارش حدیدنیوز، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه اظهار کرد: در مراسم اربعین به خوبی می توان وحدت بین شیعه و اهل سنت را دید و این وحدت را در جلوه های مختلف می بینیم.
 
وی افزود: آن چیزی که در مراسم اربعین قابل دید است و بیشتر از همه چیز جلب توجه می کند این است که مردم از تمامی ملت ها با رنگ و نژادی در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند و به طرف امام حسین حرکت می کنند.
 
جانشین فرمانده سپاه با اشاره به برگزاری هر ساله مراسم اربعین در امنیت کامل گفت: هر ساله اربعین در امنیت کامل برگزار می شود و امنیت اربعین را در واقع امام حسین (ع) برقرار می کند چراکه امام حسین (ع) میزبان است و میزبان هم به فکر مهمانان خودش است.
 
سردار فدوی ادامه داد: ما به عنوان دلدگان امام حسین (ع) هم در راه حفظ امنیت مهمانان اربعین قدم گذاشته ایم و با تمام وجود امنیت زائران اباعبدلله را حفظ می کنیم.
 
وی با اشاره به توانمندی نظامی انقلاب اسلامی گفت: هر روز توانمندی جبهه امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی برای امنیت بیشتر از قبل می شود و نسبت به گذشته این توانمندی متفاوت تر و بیشتر است.
 
جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: برای حفظ امنیت اربعین امسال از تجهیزات نوین و پهپاد و هرچه در اختیار داریم قطعا استفاده می کنیم.
منبع: مهر
  http://hadidnews.com/vdcd5f0s.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما