تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۷
قتل همسر دوم شهردار سابق تهران یک جنایت عادی است و سرنخ‌هایی از عامل جنایت به دست آمده است.
چه‌کسی قتل همسر نجفی را اطلاع داد؟
به گزارش حدیدنیوز، یک منبع آگاه  گفت: قتل همسر دوم شهردار سابق تهران یک جنایت عادی است و سرنخ‌هایی از عامل جنایت به دست آمده است. به گفته وی، جسد میترا استاد ظهر امروز و توسط پسر ۱۳ساله او پیدا شد. پسر وی پس از آنکه از مدرسه به خانه برگشت با جسد مادرش روبه‌رو شده و پلیس را خبر کرده بود.  
 
به دنبال اطلاع پلیس از این ماجرا، تیم‌های تشخیص هویت، بررسی‌ صحنه جرم به همراه بازپرس جنایی و سرپرست دادسرای جنایی تهران راهی محل حادثه در خیابان دادمان سعادت آباد شدند و تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شد.  
 
پیگیری‌ها از این حکایت دارد که جسد میترا استاد در حمام خانه و در حالی پیدا شده که عامل جنایت ۵ گلوله به سوی او شلیک کرده بود که یک گلوله به دست و یک گلوله به قلب او اصابت کرده و باعث مرگش شده است.  
 
بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن و پسرش به تازگی به طبقه هفتم برجی در خیابان دادمان سعادت آباد نقل مکان کرده بودند و هنوز بعضی از اثاثیه آنها به صورت بسته بندی در آپارتمانشان وجود داشت و باز نشده بود. تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت در حالی ادامه دارد که با توجه به شواهد به دست آمده، به نظر می‌رسد، این جنایت یک جنایت عادی باشد.
 
منبع: همشهری http://hadidnews.com/vdcb08bf.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما