تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۵
بررسی اتفاقی عجیب در ورزش ایران

چرا اسپانسرها به والیبال التماس می‌کنند؟

یکی از معضلات بزرگ ورزش ایران این است که اسپانسرها کمتر رغبتی به حمایت از رشته های مختلف می کنند و به همین لحاظ ورزش مان با مشکلات مالی فراوانی روبروست.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران‌پرس یکی از معضلات بزرگ ورزش ایران این است که اسپانسرها کمتر رغبتی به حمایت از رشته های مختلف می کنند و به همین لحاظ ورزش مان با مشکلات مالی فراوانی روبروست.

این معضل اسپانسرینگ که سالهاست در ورزش کشورمان وجود دارد، سبب عقب ماندن و حتی عقیم شدن بسیاری از برنامه های فدراسیون های ورزشی شده است.

گاه گداری فردی خیر یا علاقمند به ورزش پای پیش گذاشته و حمایتی کرده اما این اتفاق نیز تداوم نداشته است.

حال در چنین شرایطی شنیدن این خبر که اسپانسر اصلی تیم ملی والیبال ایران با خواهش و تمنا به دنبال تمدید قرارداد سال آینده خود است از هرجهت می تواند جالب باشد .

یکی از بانک های خصوصی کشور که در طول لیگ جهانی به عنوان حامی مالی تیم ملی والیبال پیش قدم شده بود، پس از درخشش فوق تصور شاگردان ولاسکو از هم اکنون در پی عقد قرارداد سال آینده است ولی مسئولین فدراسیون والیبال هنوز پاسخ روشنی به این اسپانسر نداده اند!

این اتفاق هر چند برای والیبال در حال رشد ایران مایه خوشحالی و خوشنودی است اما همان طور که بارها گفتیم ذهن ما را نیز به خود مشغول می کند.

به چه علت والیبال می تواند اسپانسرها را به سوی خود بکشاند ولی سایر رشته ها از جمله فوتبال بااین همه مخاطب نمی توانند؟

این حرف را قبلاً هم زده ایم که فقط کسب نتایج درخشان ملاک نیست. این قبیل اخبار سیگنال هایی است که به ما و مسوولان ورزش اطلاع می دهد:

مهم تر از هر چیزی در ورزش مدیریت و برنامه ریزی درست و اصولی است. در واقع آرزوی های ورزش که یکی اش همین جذب اسپانسرهاست زمانی تحقق پیدا می کند که مدیر متخصص و متعهد به شیوه ای درست در ورزش مدیریت کند.

«محمدرضا داورزنی» یک شاهد زنده د راین ورزش است که می تواند الگوی بسیاری از فدراسیون ها باشد. اینطور نیست؟ http://hadidnews.com/vdcivpar.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما