تاریخ انتشار :شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۳
هدف گذاری صورت گرفته ، تهیه حداقل۲۰۰بسته ویژه برای کمک به خانواده های نیازمند است و ارزش هر بسته نیزحداقل یک میلیون و پانصدهزار ریال خواهد بود.
به گزارش حدیدنیوز ،خیریه همت که با کمک کاربران اینترنتی فعالیت می کند ، تصمیم دارد افطاری دادن ها را به سمت و سوی کمک به فقرا سوق دهد.

این خیریه در فراخوان عمومی اش به مناسبت ماه مبارک رمضان نوشت:

اگر یاد دوستان عزیز و بزرگوارباشد، ما از ابتدای تاسیس خیریه همت در دو نوبت اقدام به تهیه بسته های ویژه خانواده های نیازمند کرده ایم؛ یکی عید نوروز و یکی ماه مبارک رمضان.

اگر لطف خدا شامل حالمان باشد می خواهیم در آستانه ماه مبارک رمضان امسال و ضیافت الهی این اقدام را-درصورت امکان گسترده تر- تکرار کنیم.

لذا از همه دوستان عزیز و مهربان به ویژه فعالان رسانه ای که مایلند در این اقدام الهی ما را یاری کنند و علاوه بر برخورداری از ثواب بی نظیر افطاری در برداشتن در زدودن غبار نیاز و فقر از چهره نیازمندان بزرگوار گامی بردارند، تقاضا می شود این پیام را به هر شکلی که صلاح می دانند به اطلاع آشنایان و دوستان خود برسانند و ما را در این مهم یاری نمایند.

با اجازه دوستان عزیز نیت می کنیم تا ثواب این کار ارزشمند را به مادران و پدرانمان- چه آنها که مهمان آخرتند و چه آنها که سایه سرمان هستند- هدیه می کنیم.

هدف گذاری: تهیه حداقل۲۰۰بسته ویژه ماه مبارک

ارزش هر بسته: حداقل یک میلیون و پانصدهزار ریال


برای کمک ، اینجا را کلیک کنید http://hadidnews.com/vdcgzt9x.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما