تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲
بهترین گلزن خارجی لیگ برتر این روزها شرایط عجیبی را در فوتبال ایران تجربه می‌کند و با تماس‌های مکرر یک باشگاه لیگ برتری مواجه است. یکی از مسئولان باشگاه فولاد این تماس‌ها را تایید می‌کند اما نامی از باشگاهی که با این بازیکن تماس می‌گیرد نمی‌برد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مشرق، داستان تکراری مذاکره بعضی از تیم‌ها پیش از پایان فصل با بازیکنانی که با باشگاه خود قرارداد دارند به موضوعی تکراری تبدیل شده است. دیگر کمتر کسی است که از شنیدن خبر تماس یک باشگاه با بازیکنان حریف پیش از بازی با آن تیم تعجب کند. این مسئله با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ شدت می‌گیرد و عجیب اینکه هیچ برخورد قاطعی با این فوتبال ناپاک که خارچ از زمین در جریان است، صورت نمی‌گیرد. 

جدیدترین قربانی این فوتبال ناپاک "لوسیانو پریرا" بازیکن برزیلی تیم فولاد خوزستان است. پریرا که این فصل به فولاد پیوست و موفق شده تا اینجای کار عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ را به دست بیاورد، این روزها با تماس‌های تلفنی عجیب و غریبی مواجه است. تماس‌هایی که از طرف یک باشگاه لیگ برتری انجام می‌شود و با وجود اینکه دو هفته به پایان لیگ باقی مانده، به این بازیکن وعده حضور در آن باشگاه برای فصل بعد داده می‌شود. یکی از اعضای کادر فنی فولاد در گفتگو با مهر این تماس ها را تایید کرد.

این در حالی است که پریرا برای فصل آینده هم با فولاد قرارداد دارد و این بازیکن نمی‌تواند باشگاه خود را ترک کند. پریرا که این فصل برای فولاد ۱۲ گل به ثمر رسانده، ماجرای تماس‌های تلفنی پی در پی را با مسئولان باشگاه در میان گذاشته است و از این رفتارهای عجیب و غریب، به ستوه آمده است. باشگاه فولاد هم پیگیری این مسئله را در دستور کار خود قرار داده است.

باید دید در پایان این فصل آیا مسئولان فدراسیون فوتبال و نهادهای ذیربط همانند سال‌های گذشته روی جریان فوتبال ناپاک سرپوش می‌گذارند و بدون توجه به مسائل رخ داده، به سادگی از کنار آن می‌گذرند و یا بالاخر اراده‌ای برای جراحی این تومور بدخیم فوتبال ایران پیدا می‌شود. http://hadidnews.com/vdci5vaz.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما