تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۸
تساوی پرسپولیس و فولاد به نفع فرکی و گل‌محمدی

توقف یک مدعی دیگر

فولاد به شانزدهمین بازی بدون شکست رسید و یحیی گل محمدی هم رکورد نباختنش با پرسپولیس را حفظ کرد.
توقف یک مدعی دیگر
آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که رکوردهای دو سرمربی دست نخورده باقی ماند. فولاد به شانزدهمین بازی بدون شکست رسید و یحیی گل محمدی هم رکورد نباختنش با پرسپولیس را حفظ کرد.

به گزارش حدیدنیوز، در این دیدار که عصر امروز سه شنبه به قضاوت سعید مظفری زاده و در حضور نزدیک به ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، دو تیم پرسپولیس و فولاد در پایان ۹۰ دقیقه نمایش قابل قبول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یحیی گل محمدی که تاکنون با پرسپولیس شکست نخورده است برای این دیدار تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود که مهمترین آن نیمکت نشینی کریم انصاریفرد، محمد قاضی و مهدی مهدوی کیا در ابتدای بازی بود. با این حال دو تیم در نیمه اول فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

در نیمه دوم شاگردان حسین فرکی که ۱۵ بازی بدون باخت را پشت سرگذاشته بودند عملکرد بهتری داشتند و حتی یکبار تیر دروازه پرسپولیس را به لرزه در آوردند اما سرخپوشان تهرانی هم حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه حریف پی ریزی کردند اما کم دقتی مهاجمان هر دو تیم اجازه باز شدن دروازه ها را نداد.

در دقایق پایانی پرسپولیس که از امتیاز میزبانی سود می برد نبض بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه تیم سیاه پوش فولاد انجام داد اما در پایان توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا ششمین تساوی بدون گل هفته بیست و چهارم رقم بخورد. پرسپولیس با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در رده یازدهم باقی ماند. فولاد هم با ۴۲ امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. http://hadidnews.com/vdciq5az.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما