تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۴
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که هاشمی رفسنجانی بارها تاکید کرده است از کاندیدای قوی و توانمندی که در تعامل با نظام و رهبری باشد حمایت می کند؛ حال این کاندیدا چه از جناح اصولگرا باشد و یا چه از جناح اصلاحات.
به گزارش حدیدنیوز، قدرت الله علیخانی در گفتگو با مهر، درباره نقش هاشمی رفسنجانی در جریان اصلاحات گفت: هاشمی فراجناحی است و جایگاهش بالاتر از این است که به جریان خاصی وابسته باشد .

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی هیچگاه نگفته است که از کاندیدای اصلاح طلبان حمایت می کند، گفت: رئیس مجمع بارها تاکید کرده است از کاندیدای قوی و توانمندی که در تعامل با نظام و رهبری باشد حمایت می کند؛ حال این کاندیدا چه از جناح اصولگرا باشد و یا چه از جناح اصلاحات.

خاتمی بیاید اصلاح طلبان سر و سامان می گیرند

وی خاتمی را چهره مقبول در جریان اصلاحات دانست و مدعی شد: شانس و موقعیت خاتمی خیلی بالاست و اگر وارد انتخابات شود انتخابات پورشور و با شکوه خواهد شد و اگر وارد صحنه شود اصلاح طلبان سروسامان پیدا می کنند.

علیخانی با بیان اینکه اصلاح طلبان نیاز به اجماع عمومی دارند، تصریح کرد: اصلاح طلبان به دنبال تحریم انتخابات نیستند ، کشورما به دو قطب اصولگرا و اصلاح طلب تقسیم شده و باید هر دو گروه در فعالیت های سیاسی همچون انتخابات مشارکت داشته باشند.

نزدیک به مجمع روحانیون هستم

عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم، تاکید کرد: من عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و تفکرم بیشتر نزدیک به مجمع روحانیون مبارز است. http://hadidnews.com/vdcdxf0f.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما